Sunday, January 26, 2014

Kombin yaparken olabilecek stil hatalari nelerdir


Merhaba Miagusto severler,

Sokak modası fotoğraflarını incelerken hoşuma gitmeyen bazı fotoğraflarla karşılaştım,ay bu olmamış,ay bu ne biçim durmuş derken gördüklerimi sizinle paylaşmak istedim...


Hepiniz giyinmeyi seviyoruz ama aynı zamanda giyinirken bazı kuralların olduğunu yada neyin nasıl duracağını bilmemiz gerekiyor diye düşünüyorum...


İşte benim gözüme çarpan stil hataları.....







kombin yaparken olabilecek stil hatalari nelerdir 1






Uzun bot giyinicekseniz ve özellikle bacaklarınız ince ise bot ve bacaklarınız arasında bu kadar boşluk olmamasına özen gösterin derim,artık bir sürü profesyonel ayakkabı tamir dükkanları var,onlaedan yardım alabilirsiniz...


Sizce nasıl durmuş?







kombin yaparken olabilecek stil hatalari nelerdir 2




Kemer kullanmak bir kıyafeti güzelleştiriyor biliyoruz ama kemerin bu şekide uzun olması ve bağlanması bence hoş olmamış,ucunda aksesuar olan,tasarım kemerlerden bahsetmiyorum ama söz konusu normal bir kemerse lütfen belinizie göre kısaltın derim....





kombin yaparken olabilecek stil hatalari nelerdir 3




Benim sevmediim diğer detaylardan biriside altın-gümüş yada sarı altın ve beyaz altını birarada kulllanmak...


Dikkat ederseniz kolye gümüş,saat ise altın renginde,belki küçük parçalar olsa göze çarpmaz ama böyle büyük parçalar seçecekseniz lütfen aynı renkte olmasına özen gösterin...


Benim için çantanın fermuaru,tokası bile geçerli,biliyorum biraz takıntılıyım..:)









kombin yaparken olabilecek stil hatalari nelerdir 4







Ve hiçbir zaman pantalon paçanız böyle yığılmasın,ya içine kıvırın ya da terzinize gidip hemen bilek kıskında kestirin,ideal boy tam bilek kemiğinizin ortası bence...:)










No comments:

Post a Comment