Monday, April 7, 2014

Armine Fuşya Kap :)



NAZAR DUASI


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""


وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ











Fuşya mı deseeemm , pembe mi desemm mor mu desem bilemedim ya neyse.. söylemesini seviyorum diye fuşya dedim gitti :)






Önce baştan belirteyim şu aşağıdaki fotoğrafta görünen ince belle hiç alakam yoktur.. tamamen kapın kalıbının ve duruşumun illüzyonu.. ben bile şaşırdım yani fotoğrafa bakınca o ne be diye..


hayatımın hiç bir aşamasında ince belli olmadım :) 






Neyse konumuza dönelim geçenlerde Suna satış bloguna ekledi bu kapı çok komik bi rakama.. gözlerim yuvalarından fırladı tabii benim doğal olarak.. lakin arkadaş çevremde bırak onlardan bi şey satın almayı , bi şeyi sadece "beğen" tıklasam bile kargolanmış şekilde pat diye elimde bulduğum için utandım ben bunu almak istiyorum diyemedim.. 


gittim..geldim.. baktım.. yutkundum.. hatta sayfamda bile paylaştım başkası alsında acım son bulsun diye :) bu paylaşmayla 900 küsür kişi Suna'nın sayfasını beğendi ona ayrı bi şok oldum neyse konumuz o değil sonra ben bir sürü kişiye istetmişken kapı , daha fazla dayanamadım Sunaaaaa kimselere verme bunu ben istiyorum dedim :) 






Çantamın içi de boş burda yalnız..ondandır bu ezik duruşu :) böyle de konudan konuya atlarım..













E arkadaş hatırı.. olsun o kadar kap benim oldu :) evet yine hesap numarası alamadım ve tüm tehditlerime rağmen yanında başka hediyelerle birlikte kapı pat diye kargoyla elimde buldum lakiiiiinn bu sefer kafamı çalıştırdım kargo paketi üzerinden Suna'nın adresini ele geçirmeyi başardıııım ! 






Bim bam bom çok şükür dostlaaarr artık elimde Suna'nın adresi vaarrr :)


artık bende pat diye kargo yapabilirim hihohaha 










kapımın açılışını seçim günü yaptım.. pek sevdiğim Yegane kuzumun hediyesi eşarbımla kombinleyip jean çantamı elime alarak , yine aynı renk jean olan pantolonuma gönderme yaptım..






benim , tırnak içinde "fotoğrafçı" olan kocam ters ışıkta çektiği için aşağıdaki fotoğrafı , pek düzgün olmasa da elimizde boydan halini gösteren 2 fotoğraftan biri bu olduğu için posta eklemeyi uygun gördüm..


bu nası bi cümle oldu böyle yalnız :) bi an bitiremeyeceğim sandım.. 










Oy sonrası hızlı bir avm turu yapıp ilerleyen kombinlerde inşallah göreceğiniz beyaz gömleğimi kaptım.. bu da boydan olan 2. fotoğraf..


daha çok giyerim ben bunu sanıyorum.. görüşürsünüz yine yani ;) 










Kombin detaylarına geçmeden önce ınstagram'a satışa harika eşarplar eklediğimin bilgisini vermek istiyorum.. bu gece de yeni modeller ekleyeceğim.. burada da yayınlayacağım tabii ama ben beklemek istemiyorum derseniz buyrun : ) http://instagram.com/catikatiilkay#






Vee kombin detayları.. 






Kap : Armine ( Yeni Gibi Sayfası )


Eşarp : Vakko


Çanta : Avcılar Pazarı


Jean : Levı's


Bootie : DeFacto






Herkese Öpücükler ! 






Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


Çatı Katı Instagram


Çatı Katı Facebook Sayfası


Çatı Katı Twitter


Çatı Katı Youtube 




No comments:

Post a Comment