Sunday, October 20, 2013

Her Şey Bittiğinde Uyandır Beni / Pozitif Post


Bu aralar bloğu radyo niyetine kullanıyorum hadi hayırlısı. Sabah programına filan başlayacağım yakında :D

Günler başarılı bir müzik klibi gibi geçiyor. Her sabah o zil sesiyle uyanmak, yürüdüğüm yol, bindiğim otobüsün numarası hepsi her gün her gün tekrarlanıyor gözlerimin önünde ve çok güzel temsil ediyorlar hayatın şarkısını. Dedim ya başarılı bir müzik klibindeyim sanki.

Kısaca aklımdakileri güzel kelimelerle süsleyerek size aktaracak vaktim yok. Ben de bu işi şarkılara bırakıyorum.

Bugün Büyülü Ayraç bloğundan kazandığım hediyelerimin biri geldi, çok mutlu oldum ^_^

Instagramda yayınlamıştım sabah.


her sey bittiginde uyandir beni pozitif post 1


Mutlu olun, mutlu edin, isteyin, hedefleyin, umut edin, başkalarıyla kıyaslamayın hiçbir şeyinizi, bu haksızlığı kendinize yapmayın, iyiyi övün, güçsüzü sevin, nefes alıp verdiğiniz sürece sıradan olmaktan kaçının, kimsenin değer yargılarını ve ahlakını benimsemeyin, kendinizinkini oluşturun.

Bu şarkıyı dinleyin ve hayatımızdaki bütün yasaklara ve sınırlara inat özgürce kurun hayallerinizi, ucu bucağı olmasın.

Gece gece nereden geldiyse bu akıl faslı, kendiminki bana yetiyormuş gibi :D

Sevgiler herkese...




Çevirisi



No comments:

Post a Comment