Friday, October 18, 2013

Sonbahar Temalı Davet Masası ve Profosyonel Yemek Fotoğrafları



Yapım ve styling: Reyyan Özuğur


Fotoğraflar: Ayşe Ezgi İçmeli






sonbahar temali davet masasi ve profosyonel yemek fotograflari 1






Neredeyse bütün yemek bloggerları yemek videosu çekimleri, tv programı çekimleri teklifi alıyor. Ama ben bunların hiç birini değerlendirmediğim için size bunlardan bahsedemiyorum. Zaten bunların üstüne benim için çok daha güzel bir teklif aldım. Ben yaptım hazırladım, Ayşe Ezgi İçmeli alet edavatıyla fotoğrafladı. Hani benim 1- 2 dk. içinde çektiğim fotoğraflar gibi olmadı hiç. Perdeleri açtık, yansıtıcı, tripod vs.. Fotoğrafları gördükten sonra tekrar makineme söylenmeye başladım, o da bugün bana " system error" verdi, kaldıramadı tabi:)






sonbahar temali davet masasi ve profosyonel yemek fotograflari 2






Bir aydır ayarlamaya çalıştığımız kuzenler toplantımız için sonbahar teması seçtim. Çok sevdiğim kahverengi tonları, yaprak, kozalak, rafya ipi, hasır ip, keçe şans kurabiyeleri temanın parçalarıydı... Fotoğraflayamadığımız çok güzel şeyler de kaldı..  






sonbahar temali davet masasi ve profosyonel yemek fotograflari 3






Burada da fotoğrafçımız çalışırken, habersiz ben çektim:) 



sonbahar temali davet masasi ve profosyonel yemek fotograflari 4






Sofradaki tariflerin çoğu blogda mevcut.. 


Milföy Kol Böreği.. Garnitürlü hazırladım.. 






sonbahar temali davet masasi ve profosyonel yemek fotograflari 5






Midye Börek.. Kabaklı hazırladım.. 



sonbahar temali davet masasi ve profosyonel yemek fotograflari 6






Hellimli Tavuklu Salata.. 



sonbahar temali davet masasi ve profosyonel yemek fotograflari 7






Yoğurtlu Köz Patlıcan Salatası..



sonbahar temali davet masasi ve profosyonel yemek fotograflari 8






Meyve Salatası..



sonbahar temali davet masasi ve profosyonel yemek fotograflari 9






Şeftalili ve Mandalinalı iki ayrı Limonata.. 



sonbahar temali davet masasi ve profosyonel yemek fotograflari 10






Çikolatalı Profiterol..



sonbahar temali davet masasi ve profosyonel yemek fotograflari 11






Çikolatalı Profiterol..



sonbahar temali davet masasi ve profosyonel yemek fotograflari 12






Cevizli ve Karamelli Profiterol..



sonbahar temali davet masasi ve profosyonel yemek fotograflari 13






Keçe Şans Kurabiyeleri..






Misafirler gelmeden önce hızlıca çekim yaptığımızdan çok kesik kesik bir muhabbetimiz oldu ama gayet de uyumlu çalıştık.. Kendisi o "Fotoğraf çekiminden sonra kim yiyor bunları?" kısmına da katıldığı için çok teşekkür ederim. Bir benim makinemden çıkan fotoğraflara bir onun makinesinden çıkan fotoğraflara bakıp iç geçirmekle yetiniyorum şu an:) Ayrıca günümüzün çok güzel geçmesini sağlayan misafirlerime de ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum.






Ayşe Ezgi İçmeli 


Facebook sayfası; https://www.facebook.com/AyseEzgiIcmeliPhotography






Yoğun bir hafta olacağından salata tarifleri büyük ihtimalle bayramdan sonra.. 



No comments:

Post a Comment