Saturday, September 28, 2013

AŞK BENİM HAYATIM...



ask benim hayatim 1










Ayın 26 sında evliliğimizin altıcı senesini kutladık,kelimelere dökülünce anlatması zor olabiliyor bazen bir şeyler zaman geçiyor ve biz çıktığımız bu yolda elimizi bırakmadan devam ediyoruz daha da büyüyerek...


Birinde hayatım var diyebilmekti AŞK... işte ben o aşkla AŞKA yürüyorum...


















ask benim hayatim 2










Pembe Panjurlu Bir Evdi hayalim, huzurlu Bir yuva arkadaş, sırdaş, sevgili olabileceğim Bir es, evde koşturan Bir kuzu çok buyuk hayal değildi o Zamanlar gözümde bunlar ... Sahip olunca anladım en büyük  nimet olduğunu ... şimdi ben hayallerimde ki AŞK la her  günümü  masal tadında geçiriyorum Beraber yaşlanabileceğimiz  nice nice senelerimiz olsun...



No comments:

Post a Comment