Sunday, September 29, 2013

The Body Shop'ın Parabensiz Ürünleri




the body shop in parabensiz urunleri 1


Geçtiğimiz günlerde hamilelik üzerine yazdığım yazıyı hatırlarsınız.Kullandığım ürünlerden bahsetmiştim. The Body Shop ile bir araya gelerek hem ürünleri tanıma fırsatım oldu ( Aslında uzun zamandır kullandığım bir marka ama ona rağmen bilmediğim bir çok şey varmış)hem de sizler için bir çekiliş yapmaya karar verdik.




the body shop in parabensiz urunleri 2



the body shop in parabensiz urunleri 3
Body Butter- Vücut Yağı- Parfüm

Doğrusunu söylemek gerekirse enfes kokulu body butter, yağ ve parfümlerin

 içerisinde paraben var zannediyordum. Meğer yokmuş! Yağları doğal meyve yağından üretiliyormuş. Meyve parfümlerindeki alkolde organikmiş. Tamamen bitkisel ürün değiller ama yine de paraben içermemesi ve doğal yağ içermesi artı.


the body shop in parabensiz urunleri 4



the body shop in parabensiz urunleri 5



Duş Jelleri ve Şampuanlar

Şampuanlarının içerisinde silikon ,sülfat ve paraben olmadığını biliyordum çünkü çok kez kullandım. Saçlarımı biraz kuruttuğu için farklı markalara yönelmiştim ( karma bir saç yapım var). Hatta kepek serisi abimin derdine tek derman olan  seridir. Fakat duş jellerinde paraben olmadığını bilmiyordum hatta lanolin gibi hayvansal ürünlerde yok. Özellikle zeytinyağlı duş jeli hamilelik esnasında ideal geldi gözüme cildin aşırı kuruduğu hesaba katılırsa.






Cilt Bakımı






the body shop in parabensiz urunleri 6


Yine Hamilelik dönemi için benim" nasıl olurda keşfetmem" dediğim, paraben ve silikon içermeyen Nutriganic serisi. Cilt tipi için yağlı olanlar  hariç hemen hemen her ciltle uyumlu.


the body shop in parabensiz urunleri 7




Güneş Kremi


Hamilelik döneminde güneş ışınlarının cilde leke yapması, hamile kadınların bir numaralı korkusudur. 30 faktörlü bu yüz güneş kremi paraben içermiyor. Hatta renk açıcı bir özelliğinin olduğunu da vurguladılar. Lekeli ciltlere duyurulur.


BB CREAM



the body shop in parabensiz urunleri 8






Nivea'nın hediyesi olarak BB cream olarak ondan çok memnundum ancak içerisinde paraben olduğu için hamilelik döneminde kullanmak istemedim. The Body Shop'ın kremini ilk defa denedim. İlk sürdüğünüzde beyaz bir krem geliyor bu da ne böyle diyorsunuz. Ama onun özelliği cilde homojen renk yayınmasını sağlıyormuş. Paraben içermiyor ve yapısını çok beğendim. Kesinlikle bu dönemde tercih edeceğim bir ürün olacak. 






 Kozmetikler






the body shop in parabensiz urunleri 9




 Son olarak yine hamilelik döneminde tercih edilebilecek kozmetik ürünleri arasında Extra Virgin serisi adı gibi  paraben, lanolin içermiyor. Zeytinyağı ve mineral içerikli pudra ve fondötenleri mevcut. Farlarda ve rujlarında da paraben yok aynı zamanda rujlar kurşunda içermiyor.

Özetle The Body Shop deneyimim son derece parabensiz bir şekilde geçti:) Umarım bu bilgiler sizlerin de işine yayar.


Bir sonraki postta çekiliş var!




No comments:

Post a Comment