Thursday, September 5, 2013

tığ motifleri

Merhaba degerli site takipçilerimiz. Bugunku yazimiz tığ motifleri.

Merhabalar,

Hayırlı Cumalar diliyorum tüm arkadaşlarıma..

Sizlere tığ işi yatak örtümü göstermek istiyorum. Bu yatak örtümün çok uzun bir anısı vardır. Antakya da çalıştığım süre içinde 2 yıllık bir sürede ancak bitirebilmiş olduğum bir tığ işi kendisi.. Granny square denilen kare motifleri tek tek örüp birleştirerek yaptım.. Çok çok zahmetli ve uzun bir iş oldu benim için..

Aslında kızıma çeyiz niyetiyle yapmıştım ama sonra Amaaan dedim ya zahmetini ben çektim ben kullanırım..:))


tig motifleri 1


Tüm motifleri gelişigüzel ve rengarenk yaptım. Ama yünlerimi alırken hep soft renkler seçmiştim.. Tüm motifleri birleştirmek ise bir hayli yorucu olmuştu. Komple siyah yünle motiflerimin çevresini ördüm ve yatak örtüm bttikten sonra çevresine de bir kaç sıra siyah yünle zincir çekerek fırfır yaptım..


tig motifleri 2



tig motifleri 3


Bunlar ise Diğerleri dediğim kısmı..

Yatak odasının arka duvarında içimdeki Çiçek Çocuğu 'nu yaşatan kocaman bir Flower Power var..

Her iki yanına ise iki Düş Kapanı astım.. Soldakini almıştım.

Ama sağdakini ben yaptım. Yine tema PEACE.. Tüyler ise bir arkadaşımın köyüne gittiğimde topladığım hindi tüyleri...:))

Yakından çekmeyi unutmuşum bir daha ki sefere hem yakından çekerim hem de nasıl yaptığımı anlatırım..

:))


tig motifleri 4



tig motifleri 5


Başucumda her sabah uyandığımda ve her gece yatarken gördüğüm yazı 'Never Give Up' Asla Pes Etme..

Umut et- İSTE..:))


tig motifleri 6



tig motifleri 7



tig motifleri 8


Bu ise yine 70'ler ruhuna uygun tığ ile yapmış olduğum PEACE barış sembolü..

Bu hayırlı Cuma gününde, Cuma vaktinde o zaman tüm dünyaya ve memleketimize de BARIŞ ve HUZUR dileyelim..

Selam ve sevgilerimle...



Bu makale ile alakali daha fazla bilgi inceleyebileceginiz kaliteli bir web sitesi : tığ ile motif yapımı

No comments:

Post a Comment