Monday, September 2, 2013

AVON COLORTREND KAJAL EYELİNERLAR



Bu içerik ve görseler makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.






Avon bana pek ürün göndermez,sosyal ağlardan sorduğum sorulara dikkate alıp cevap vermezler hatta yaptıkları lansmanlara davet etme gereksinimi bile duymazlar ama hoş bu ürünleri nasıl yollamışlar şaşırdım doğrusu.Neyse o kendi Pr'cılık anlayışları,ben kafa yoracak değilim...


avon colortrend kajal eyelinerlar 1






 Esas konuya geçecek olursam;Colortrend serisi adı üstünde Avon'un gençlere yönelik en renkli serilerinden biri.Eyelinerlara bayılan biri olarak da bu kalemler çok hoşuma gitti.






Seri 5 renkten oluşuyor ve günlük hayatta gayet rahat kullanabileceğimiz renkler bunlar.Adının eyeliner olarak geçmesi sizi yanıltmasın bu kalemler far olarak da kullanılabiliyor.Yalnız kremsi bir yapıda olduklarından özellikle sıcak yz aylarında uzun süre kalıcılık sağlamak için altına baz uygulamak gerekiyor.






avon colortrend kajal eyelinerlar 2






 Mat yapıda değiller;fotoğraflardan da gördüğünüz üzere sedefli bir yapıya sahipler hatta siyah olanı içerisinde gümüş simler barındırıyor ve gözde gayet hoş duruyor.






Gerek yapıları olsun,gerek sürümleri ve renk verişleri olsun fiyatına göre gayet tatmin ediciler.Yani tam bir fiyat/performans ürünü bu kalemler.






avon colortrend kajal eyelinerlar 3


RENKLER SOLDAN SAĞA-->HUNTRESS GREEN-SKYLINE BLUE-EXOTIC VIOLET-SMOULDERING SILVER-BLACK CAT EYES






Renklerden en çok exotic violeti beğendim.Makyajlarımda genelde far kullanmadığımdan ben bu ürünleri ister göz kapağıma olsun,ister göz altı kirpik dibime olsun eyeliner niyetine kullanıyorum ve gayet memnunum.






Ayrıca şeklinden ve boyundan ötürü kalemlerin kullanımları çok kolay.Eyeliner sürmeyi başaramayan kişiler bile bu kalemlerle gözlerine çok rahat eyeliner çekebilirler.






Ürün kampanyada 5,90 TL'ye satılıyor.Renkli makyajlardan hoşlanıyorsanız ve benim gibi eyeliner hastasıysanız kesinlikle denemenizde fayda var ;)






*Ürünler Avon tarafından deneme&tanıtım amaçlı gönderilmiştir.


No comments:

Post a Comment