Friday, October 25, 2013

5 şiş patik örnekleri

Merhabalar sevgili site takipçilerimiz. Bugunku konumuz 5 şiş patik örnekleri.

Evet sevgili blog arkadaşlarım canım izleyicilerim , takipçilerim  herkese  merhabalar efendim ,yine arşivden daha öncede hatırlayanınız olurmu bilmem, beş şiş patik modellerimi bu postumda  sizlerle  paylaşmak istiyorum...

Selamlar Sevgiler Esen kalın...


5 sis patik ornekleri 1



5 sis patik ornekleri 2



5 sis patik ornekleri 3






Üstte gördüğünüz bu beş şiş patikler çeyizim için örülmüştü vakti zamanında:)) benimde çok beğendiğim bir modeldir...



5 sis patik ornekleri 4



5 sis patik ornekleri 5



5 sis patik ornekleri 6



5 sis patik ornekleri 7



5 sis patik ornekleri 8



5 sis patik ornekleri 9



5 sis patik ornekleri 10



5 sis patik ornekleri 11


Efendim siyah ve pembe işlemeli  olan beş şiş patikleride ben deniz ördü:)) face sayfamda üzerinin işlendiği  minik çiçekleri anlatmaya çalışmıştım  bundan epey zaman önce, inş yeşil yaprak kısımlarınada yaparken resimleyip sizlerle paylaşıcam keza işlenmeyi bekleyen 10 patik daha var:))


Bu konu hakkinda daha detayli bilgi inceleyebileceginiz onemli bir internet kaynagi : 5 şişle patik bayan örnekleri

No comments:

Post a Comment