Saturday, October 26, 2013

Acilen fikre ihtiyacım var.../ I need ideas..





Sevgili arkadaşlar, öncelikle bir önceki yazımdan sonra bana/bize gönderdiğiniz yorumlarda, dilediğiniz iyi dilekler ve mutluluklar için çok teşekkürler...Bana sorulan soruları hiç atlamadan cevaplamaya çalışsam da, her zaman her yoruma cevap yazamıyorum..Ama işte buradan hepinize kocaman bir TEŞEKKÜR ve her ne dilediyseniz misli misli güzellikle bende size diliyorum...






Bu arada başlıkta da yazdığım gibi acilen fikre ihtiyacım var, çünkü ben bulamıyorum...Datça malum bal memleketi ve geçen baharda yol kenarına atılmış eski kovan parçalarının arasından bu eski kovan kapağını bulmuştum..İçindeki çirişleri temizlemek için bayağı bir uğraştıktan sonra bir süre çiçek saksılarımı koydum içine ama sonra bundan harika bir sehpa yapabilirim dedim..Çünkü rüzgarın , yağmurun ve güneşin oluşturduğu öylesine güzel eski bir dokusu var ki, ahşap boyamacıların piri gelse, o dokuyu oluşturamaz...Fakat orada tıkanıp kaldım işte, ne yapsam uyacak bir ayak bulamadım...






Hazır ayak alıp boyasam, aynı rengi dokuyu tutturmam mümkün değil, metal bir şeyler olsa, üstü gibi paslanmayacak ve sonuçta hiç bir şey bulamayınca eski bir ofis sehpasının üzerine koyup ayaklarını çiçeklerle, lambalarla falan saklamaya çalıştım ama çok da başarılı olmuyor..






Şimdi aramızda ne kadar başarılı DİY fikirleri bulanlar olduğunu hepimiz biliyoruz..Hadi hanımlar ne olur bana bir fikir verin, ne yapabilirim ??






acilen fikre ihtiyacim var i need ideas 1



Datca is famous with honey production among other things..So last spring I found this lid of a bee hive among the discarded hives at the side of the road..I cleaned it and used it to display my flower pots for a while but as it has such a great distresed texture thanks to the years of  exposure to  sun, wind and rain, I decided to use it as a small coffee table..






However it was impossible for me to find appropriate legs..The option to buy new legs and paint it, is not an easy solution because I could never get the same color..The same is true for metal legs as they will never look like the surface..Nowadays I put it on an old office table and try to hide its legs behind some pots and candle holders but its not really succesful..






Now we all know that there many DIY divas among us. So ladies please give me some ideas to find some great legs to this bee hive lid..






acilen fikre ihtiyacim var i need ideas 2



acilen fikre ihtiyacim var i need ideas 3



acilen fikre ihtiyacim var i need ideas 4



No comments:

Post a Comment