Thursday, October 3, 2013

Avon - Matte Crimson


Merhabalar.

İşe başladığımdan dolayı (bir sorun çıkmazsa devam edecek umarım) bloguma yazı giremeyip, daha da kötüsü sevdiğim blogların yazılarını okuyup yorum yapamıyorum çünkü sabah onda evden çıkıp akşam on birde evde oluyorum, tabi bunun nedeni başka bir şehirde yaşamam, merak edenler arkadaşlarım için özeti geçtikten sonra Avon'un bordo rujuna dönebiliriz:)

Bordo rujlar ve ben adlı kitap yazacağım artık biliyorum bu kaçıncı bordo diyeceksiniz ama durum bundan ibaret, her neyse;

Mat serisine ait bu ruj aslında yarı mat evet matlık veriyor ama kesinlikle nemli bir bitişi de var bu yüzden dudakta kuruma yapmıyor.


avon matte crimson 1



avon matte crimson 2


Kalıcılık şahane diyemem, 2-3 saat sonra yok oluyor ama rujunuzu sık tazeliyorsanız sorun yok.

Rengi kırmızıya çokta çalmıyor ki bu güzel bir özellik.

Risksiz bir bordo.

Fiyatı şuanda aklıma gelmemekle beraber tahmin edersiniz ki gayet uygundur.


avon matte crimson 3


Aşağıdaki swatchta ilk ruj MAC Diva, ikincisi Avon Matte Crimson, üçüncü ise MAC Media.


avon matte crimson 4


Tabii ki Mac rujlarındaki matlık yok ama Mac rujları 50 lirayken bu en fazla 10 liradır, bordo benim için olmasa da olur ama arada sürerim belki diyorsanız ucuz markalar gayette tercih edilesi.

Daha fazla söyleyebileceğim bir şey inanın yok.

Dudaklarımız hep renkli kalsın, sevgiler:)

No comments:

Post a Comment