Saturday, October 12, 2013

Mutluluğun Öteki Yüzü


Yepyeni, adeta dumanı üstünde bir kitabın yorumu olacak bu.

İlk okuyanlardan, ilk yorumlayanlardan biriyim ki, umuyorum uğurlu gelirim.






Kitabın kapağı çok hoş zaten. Sırf kapak yüzünden alacak insanlar olacaktır eminim.


Arkadya Yayınlarının kapakları hep hoş, ayraçları hep püsküllü, sevdiğim ve takdir ettiğim bu yönlerini belirtmek istedim ^.^


Olur da kapak sizi etkilemiyorsa, ben yorumuma geçeyim.






mutlulugun oteki yuzu 1






Ben kitaba, arka kapak yazısını okumadan başlarım, okudukça şaşırırım, neler olacak, diye beklerim. En son arka kapak yazısını okurum ve her zaman doğru kararı verdiğimi düşünürüm.






Hiç bir şey bilmeyerek başladığım bu kitabın daha ilk sayfalarında bir şeyler olacağını sezdim ve bekledim, çok geçmeden olay koptu, bekliyor olmama rağmen çok etkilendim. Kitap, Ella'nın ağzından anlatılıyor olmasına rağmen, kendimi bir Ella'nın, bir Paige'in yerine koydum. Off çok zor, çok zor bir durum, diye çoğu zaman kendi kendime söylendim. Tabii ki yürek burkan, göz yaşartan kısımları var. Etkilendiğim için kısa kısa okumak istedim ama çoğu zaman elimden bırakamadım.


Ara ara yazarın çok fazla detay verdiğini düşündüm, ama çok takılmadım. Yalnız neden Ella'nın soyadının Beane, Paige'in Capozzi olarak kaldığını açmasını isterdim.






Konu beni olduğu kadar sizi de şaşırtsın istediğimden konuya değinmedim. Kitabı tavsiye ettiğim kişilere de 'arka kapak yazısını okuma' diye salık veriyorum.


Çok orijinal bir hikaye olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim. Benzer bir hikaye okumamıştım, bu yüzden çok sevdim.


No comments:

Post a Comment