Wednesday, October 30, 2013

havlu dantel anlatimli

Selam sevgili site ziyaretcilerimiz. Bugunku makalemiz havlu dantel anlatimli.



Lale deseninde örülen dantel modeli renkler üzerine sonradan gidilmiştir

havlu dantel anlatimli 1havlu dantel anlatimli 2








  • Rastgele yazılar



    •  


      • DANTEL BLUZLAR,ETEKLER: ...


      • havlu dantel anlatimli 5Şirin atkı çiçek modelli atkılar çiçek saçılmış: Renk renkç çiçek saçılmış atkı modelihttp://adadenizi.blogspot.com/2009/11/gerisi-gelecek.html


      • Balenciaga Rengarenk Çanta: Sezon başında yine büyük konuştum. Beğenmedim ben bu modeli diye söylendim durdum.Şimdi resme bir daha bakınca çok hoşuma gitti. Belki de kenarları lacivert olduğu içindir. Bu renk çantalara bir zaafım var. Harvey Nichols indirime girdiğinde bu model indirimde değildi neyseki, yoksa almadım diye şim...


      • havlu dantel anlatimli 7Çocuk İçin Atkı - Bere Takımı - Örgü: Çocuk İçin Atkı - Bere Takımı - ÖrgüDantel


      • havlu dantel anlatimli 8ATKI-BERE MODELLERİM: Şapkaların yapılışlarını ayrıntılı olarak burada anlatmıştım.ilk 2 atkı yalancı selanik örneğiyle yapıldı.kırmızı atkı ise 6 sıra prinç örneği örülüp 1 sıra 2 topla 1 arttır tekniğiyle örüldü.


      • havlu dantel anlatimli 9Düşük Omuzlu Baskılı Penye Bluz: 18 tl


      • havlu dantel anlatimli 10Örgü Sıfır Kollu Pembe tonlarda Bayan Bluzu Yapılışı: Beden:42(46) 400(450)gr.ip,3 ve 3,5 numara şiş. Modelin Yapılışı *1 düz,1 ilmeği ters örülecekmiş gibi çıkartılacak (ip önde)*.sıra sonuna kadar ** aralarındaki örnek tekrarlanacak. Lastik: 2 düz,2 ters Fantezi lastik: 1-3 sıralar:*2 düz,2 ters2 düz,2 ters* sıra sonuna kadar ** arasındaki örnek tek...


      • havlu dantel anlatimli 11Eski Gömleklerden BLUZ YAPILIŞI: Eşinizin eskimiş yada giymediği bir gömleği ile böyle harika bir yazlık bluz yapabilirsiniz. Dikiş bilen hanımlar için çok hoş bir proje. Fisto ile boyun ve kola ağızları süslenmiş ve bilek kısmını lastik makara ile 4 sıra dikiş yapılmalı ki büzebilesiniz.Bel kısmınada aynı dikiş tekniği ile bü...


      • havlu dantel anlatimli 12Ünlülerin Makyaj Çantasında Ne Var ?: Ünlülerin Makyaj Çantasında Ne Var ? Her yeni üründen haberdar olan, en iyi malzemeleri kullanan ünlülerin makyaj çantalarındaki vazgeçilmezlerini öğrenmek ister misiniz? Deniz Seki: Uzun süre kalıcı olması ve gözlerine masum bir ifade vermesi nedeniyle Shisedo''nun pembe farını kullanıyor. ...


      • havlu dantel anlatimli 13Çantalar: 1. L.A.M.B 2. Marc By Marc JacobsBenim gibi çanta delisiyseniz bu siteye uğramanızı tavsiye ederim, ben bayıldım bütün trend ya da son çıkan çantaları bulabilirsiniz.3. Santi Sequin 4. Kate SpadeBen özellikle şu pembiş Kate Spade çantaya bittim o nasıl tatlı bir şey ya=)Resimler: bagbliss.com ...





  • Yeni 'Havlu kenarı örnekleri 3' dantelorgum 2011






Ilgilenebileceginiz ilginc konular ve siteler : havlu kenarı yapımı anlatımı

No comments:

Post a Comment