Saturday, October 12, 2013

Okunası Bloglar #Episode Bilmem Kaç.


Merhabalar, uzunca zaman önce bir kaç kez severek okuduğum, takip ettiğim bloglardan bahsetmiştim lakin o kadar çok var ki ancak bir kaç ayda bir blogumda paylaşabiliyorum, şimdi onlardan beşine daha yer vereceğim:)

İlk blogumuz Esin'in blogu, ürün yelpazesi oldukça geniş, yurtdışı drugstore ve hatta highend markalarına meraklıysanız bu bloga göz atmanızı öneririm çünkü bakınca ne demek istediğimi anlayacaksınız, ayrıca Esin'in seçtiği rengarenk ürünlere bayıldığımı söylemem gerek, makyajda cesareti olan herkese ayrı bir sevgi duyuyorum:) blogu için tık tık


okunasi bloglar episode bilmem kac 1


İkinci blog ise Buse'nin; Makyaj sayfam hem ürün tanıtımları hem de günlük makyaj uygulamalarının olduğu bir blog, ben kendi adıma Buse'yi makyaj açısından oldukça yetenekli buluyorum, siz de bakmak isterseniz şuraya:)


okunasi bloglar episode bilmem kac 2


Üçüncü blogumuz Hilaltoşun blogu, uzun zamandır düzenli yazan, yazıları abartmayıp orta uzunlukta tutan bir blog ki bu benim en sevdiğim, iki satırlık ürün yorumları ya da tüm sayfalık yorumları yüreğim kaldırmıyor benim -ki bu tercih meselesi- sizi sıkmayacak samimi bir blog istiyorsanız şuraya 


okunasi bloglar episode bilmem kac 3


Süslü Günlüğüm başlarda yoğun ürün tanıtımlarının olduğu, son zamanlarda ise uygulamalı aşama aşama makyaj örneklerinin paylaşıldığı bir blog, ben kendi adıma tek tek makyaj fotoğraflamakta kendimde o sabrı bulmuyorum ama Dilara buluyor, bakmak için:)

 


okunasi bloglar episode bilmem kac 4


Son blogumuz ise Irmak'ın blogu, ben onun ablası sayılacak yaştayım ama aklın yaşta değil başta olduğunu kanıtlayanlardan:) zarifliği, kibarlığı olsun makyajdaki seçimleri olsun severek merakla takip ediyorum, hala bakmadıysanız buraya:)


okunasi bloglar episode bilmem kac 5


Şimdilik bu kadar! yeni blog keşfetmek isteyenlere bu blogları tavsiye eder, sevgilerimi yollarım:)

(Not: sevdiğim bir çok blog var onlara da yine zaman zaman yer vermeye devam edeceğim, yukarıdaki listede bir sıralama yoktur, kimin linkini daha önce bulduysam o sıraya göre yazılmıştır yazı.)


No comments:

Post a Comment